Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL SLIM - 2017

Garantie: Nee
26750 Km
ZWART
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: Aanvullende garantie in overleg mogelijk

Te koop: Harley Davidson slim special uit 2017 modeljaar 2018 met maar 26500 km op de teller.

Deze stoere slim is voorzien van de volgende opties:

*Jekkil and hyde uitaat dempers
*ABS
*Alarm
*stage1 software
*open luchtfilter
*sissybar
*duo seat
*HD zij tas

De motor is 33KW op kenteken voor de mensen met een ligt (A2) rijbewijs

Nieuwstaat, 5hd1 nederlandse motorfiets met alle onderhouds facturen

U bent van harte welkom voor een proefrit.
Alle genoemde prijzen zijn inclusief nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten.

Op onze website www.americanbikestore.nl kunt u van elke motorfiets minimaal 25 grote foto's bekijken.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
American Bike Store
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion