Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL FATBOY 114 - 2018

Garantie: Nee
6995 Km
ZWART
harley-davidson - softail-fatboy-114
harley-davidson - softail-fatboy-114
harley-davidson - softail-fatboy-114
harley-davidson - softail-fatboy-114
harley-davidson - softail-fatboy-114
harley-davidson - softail-fatboy-114
harley-davidson - softail-fatboy-114
harley-davidson - softail-fatboy-114
harley-davidson - softail-fatboy-114
harley-davidson - softail-fatboy-114
harley-davidson - softail-fatboy-114
harley-davidson - softail-fatboy-114
harley-davidson - softail-fatboy-114
harley-davidson - softail-fatboy-114
harley-davidson - softail-fatboy-114
harley-davidson - softail-fatboy-114
harley-davidson - softail-fatboy-114
harley-davidson - softail-fatboy-114
harley-davidson - softail-fatboy-114
harley-davidson - softail-fatboy-114
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: Aanvullende garantie in overleg mogelijk

Te koop: Harley Davidson fatboy uit 2018 met maar 6995 km op de teller.

Deze stoere fatboy is voorzien van de volgende opties:

*windscherm afneembaar
*HD koffers afneembaar
*Sissbar
*Garmin Navigatie
*Skull tank doppen
*alarm
*ABS

Motor verkeert in nette staat.

Onderhouds facturen aanwezig

U bent welkom voor een proefrit.
Alle genoemde prijzen zijn inclusief nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten.

Op onze website www.americanbikestore.nl kunt u van elke motorfiets minimaal 25 grote foto's bekijken.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
American Bike Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2024 Motoroccasion