Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL CUSTOM - 2009

Garantie: Nee
28521 Km
ROOD
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modelreeks: okt. 2006 - dec. 2011
Tankinhoud: 19 liter
Optioneel afleverpakket (€ 1.000): Bovag Afleverpakket
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
Referentienummer: 299

Harley Davidson Softail Deluxe 2009 – Custom Look, Stoer en Stijlvol

Deze Harley Davidson Softail Deluxe uit 2009 is omgebouwd naar een unieke custom look, die je niet snel ergens anders ziet. De krachtige 1600cc motor en 6-bak zorgen voor een stevige rijervaring. De motor heeft een opvallende 2-tone geslepen staal look, ontworpen door een bekende designer, wat hem echt bijzonder maakt. Zijn Vance & Hines uitlaat geeft de motor nog meer gevoel.

De dikke bigspoke wielen en het vele chroom geven een luxe uitstraling. Het brede Fatboy-spatbord aan de achterkant met een 200-achterband maakt de motor extra robuust en stoer.

Op zoek naar een Harley die karakter en vakmanschap uitstraalt? Kom deze unieke Softail Deluxe zelf bewonderen!

Wij hanteren geen afleveringskosten bij de voertuigen.
In onze showroom hebben we nog meer Harley Davidson en Caferacers en choppers staan.

Ook voor onderhoud en reparatie van diverse merken en onderdelen kunt u bij ons terecht.
wij maken o.a. remleidingen op maat, en hebben diverse accu´s en banden op voorraad.

Blue Bull B.V. is RDW erkend.
Wij zijn ook Bovag Lid dus op onze motoren zit een Bovag garantie bij.


Wij zijn open van:

Maandag: op afspraak
Dinsdag: 09.00 tot 18.00
Woensdag: 09.00 tot 18.00
Donderdag: 09.00 tot 20.00
vrijdag : 09.00 tot 20.00
Zaterdag: 09.00 tot 16.00
Zondag: op afspraak

Blue Bull B.V.
Dorp 50
3415 PG Polsbroek
Gemeente Utrecht.
Omgeving Ijsselstein, Benschop, Lopik, Schoonhoven, Gouda, Woerden
Tel.: 0182-603593
Mobiel: 06-47461864

Voor inruil (tegen handels prijzen) en onderhoud kunt u ook bij ons terecht. U kunt ons ook altijd bellen voor meer informatie.
Opties en Accessoires:
alarmsysteem, hellingshoeksensor, two-tone metaalkleur




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Blue Bull B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion