Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL CUSTOM - 2011

Garantie: Ja
17102 Mls
Special Paint
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf



Harley Davidson FLS Softail Custom

ABS Alarm
Special Paint
Custom Rear Fender
200 Rear Tire
Vance & Hines Exhaust
SE Heavy Breather Aircleaner
Kellerman Led Lights
Custom Solo-Seat
Sidemounted kenteken
Nieuwe banden
Alle delen zwart gecoat enz. enz .....


Zeer mooie FLS Softail Custom , Verkeerd in nieuwstaat , 17.102 Miles , Inruil / Financiering / Garantie mogelijk !!! Alle genoemde prijzen zijn inclusief Nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten !!!

!!! Deze motor wordt afgeleverd met 6 maanden garantie & servicebeurt !!!

!!! 6 - 12 - 24 Maanden Garantie mogelijk !!!

Wist U Dat ? Wij ook alle merken motoren Inruilen !

De beste optie voor inruil is: dat u een bezoek brengt in onze showroom, om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u voertuig, met mogelijke foto's en prijsindicatie.

Maandag: Gesloten
Di t/m Vrij 09.30 tot 17.30
Zaterdag : 10.00 tot 17.00

Voor afspraken buiten onze openingstijden kunt u telefonisch contact opnemen!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motown Bikestore
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion