Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL CUSTOM FXST - 2002

Garantie: Ja
26481 Km
SPECIAL PAINT
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aantal eigenaren: 4
Garantie: 3 maanden
Leaseprijs: € 152 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

!! KOM LANGS VOOR DE SCHERPSTE DEAL BIJ MOTOR SALOON, D.M.V. ACTIE PAKKETTEN OF BESTE INRUIL OP ONZE NIEUW MOTOREN !!

Originele Nederlandse Harley-Davidson FXST Softail Standard. Nieuw door ons geleverd en geheel door ons gecustomized. Het betreft hier een totale verbouwing, wat deze motor de enige in zijn soort maakt. Unieke motor met relatief weinig kilometers.

Genoemde prijs betreft een rijklaarprijs inclusief grondige controle, zonder bijkomende kosten.

Optioneel: Grote onderhoudsbeurt tegen een meerprijs van € 445,=

U rijdt deze motor al vanaf: € 152,= per maand op basis van Financial Lease. Vraag in de winkel naar de voorwaarden.

Harley-Davidson Insurance: Allrisk verzekerd vanaf € 37,53 per maand.
(onder voorbehoud van postcodegebied, leeftijd en schadevrije jaren)

= Bedrijfsinformatie =

Zondag 25 mei koopzondag! Geopend van 12:00-17:00.

Motor Saloon is een officieel erkend Harley-Davidson dealer. In onze showroom staan altijd meer dan 100 Harley-Davidson motoren op voorraad.
** Ruim aanbod nieuwe Harley's vindt u op www.motorsaloon.nl **
Nieuwe motoren en occasions worden door ons speciaal H-D opgeleide monteurs klaargemaakt d.m.v. een uitgebreide afleverbeurt.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 033-4617398
Opties en Accessoires:
Billet front fork, Chrome switch housing, Custom front fender, Custom mirrors, Custom rear fender, Custom seat, Custom wheels, Diamond plate footpegs, Diamond plate handgrips, Kuryakyn hypercharger aircleaner, Side mount license plate holder, Stretched fuel tank, Vance & Hines mufflers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Saloon
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion