Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING CLASSIC FLHRC - 2010

Garantie: Nee
52108 Km
Twotone grijs
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer nette complete HARLEY FLHRC ROAD KING .
Deze motorfiets is voorzien van:
  • ABS
  • Corbinzadel
  • AKROPOVIC dempers
  • Alarm
  • Cruise Control
  • Ruggensteun bestuurder en passagier
  • lederen tassen
  • Valbeugel voor en achter
  • White wall banden
  • Nieuwe achterband (white wall)
  • Lederen roltas,
  • Originele Nederlandse motorfiets!
  • etc,etc.
Werkelijk een plaatje om te zien!!
  • Wij bieden U 3 maanden garantie, incl. afleveringsbeurt voor € 199,-
    Voor voorwaarden lees onze website.
  • Wij leveren onze motoren met gratis 10 dagen verzekering!
  • Kom ons bezoeken tijdens de Motorbeurs Utrecht van do 22 februari t/m zo 25 februari in Hal 10 (Motoroccasion motorplein).





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roefs Motor Trading
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2024 Motoroccasion