Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER ST FXLRST - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
SPECIAL PAINT
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Koppel: 168 Nm
Tankinhoud: 19 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Garantie: 24 maanden na eerste tenaamstelling
Leaseprijs: € 348 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Referentienummer: 05-31-34

! KOM LANGS VOOR DE SCHERPSTE DEAL BIJ MOTOR SALOON, D.M.V. ACTIE PAKKETTEN OF BESTE INRUIL OP ONZE NIEUW MOTOREN !!

Originele Nederlandse Harley-Davidson FXLRST Softail Low Rider ST Custom. Deze gave unieke motor is volledig door ons verbouwd. De vele blacked-out onderdelen en het speciale spuitwerk maken dit een echte unieke Harley. Doormiddel van de 2 in 1 Jekill And Hyde uitlaat, high flow luchtfilter en tuning maken deze motor stage 1 getuned. Werkelijk alles is aangepakt, kom hem zeker in het echt bekijken! Het betreft hier een BTW-motor dus extra aantrekkelijk om deze gave custom zakelijk aan te schaffen. De totale BTW bedraagt € 7.095,-.

Genoemde prijs betreft een rijklaarprijs, zonder bijkomende kosten.

Inruil alle merken motoren en auto's is mogelijk. Ook met bijbetaling van onze kant. Wij kopen ook Harley's in.

U rijdt deze motor al vanaf: € 348,= per maand op basis van Financial Lease. Vraag in de winkel naar de voorwaarden.

Harley-Davidson Insurance: Allrisk verzekerd vanaf € 79,79 per maand.
(onder voorbehoud van postcodegebied, leeftijd en schadevrije jaren)

= Bedrijfsinformatie =

Zondag 24 november Koopzondag! Geopend van 12:00-17:00!

Motor Saloon is een officieel erkend Harley-Davidson dealer. In onze showroom staan altijd meer dan 100 Harley-Davidson motoren op voorraad.
** Ruim aanbod nieuwe Harley's vindt u op www.motorsaloon.nl **
Nieuwe motoren en occasions worden door ons speciaal H-D opgeleide monteurs klaargemaakt d.m.v. een uitgebreide afleverbeurt.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 033-4617398
Opties en Accessoires:
Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Axle nut covers, Black levers, Chin spoiler, Cruise control, Custom brake rotors, Custom paint, Empire brake pedal, Empire derby cover, Empire footpegs, Empire handgrips, Empire shiter peg, Empire timer cover, Flush mount fuel cap, full-LED koplampen, Jekill & Hyde regelbare uitlaat, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, Profile Custom Mirrors, Rear smoked turn signals, Saddleman solo seat, Tuning, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Saloon
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion