Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER S 114 - 2022

Garantie: Ja
10628 Km
VIVID BLACK
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Koppel: 168 Nm
Afmetingen (LxBxH): 244 x 90 x 123 cm
Tankinhoud: 19 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Aantal eigenaren: 4
Garantie: Fabrieksgarantie
Garantie: 24 maanden na eerste tenaamstelling
Leaseprijs: € 215 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

!! KOM LANGS VOOR DE SCHERPSTE DEAL BIJ MOTOR SALOON, D.M.V. ACTIE PAKKETTEN OF BESTE INRUIL OP ONZE NIEUW MOTOREN !!

Originele Nederlandse Harley-Davidson FXLRS Softail Low Rider S. Nieuw door ons geleverd, voorzien van vele accessoires en onderhouden. Betreft een motor met regelbare uitlaten van Jekill & Hyde voor een goedgekeurd geluid. Zowel duo als solo te rijden! Fabrieksgarantie t/m 29-04-2026!

Genoemde prijs betreft een rijklaarprijs zonder bijkomende kosten.

Inruil alle merken motoren en auto's is mogelijk. Ook met bijbetaling van onze kant. Wij kopen ook Harley's in.

U rijdt deze motor al vanaf: € 215,= per maand op basis van Financial Lease. Vraag in de winkel naar de voorwaarden.

Harley-Davidson Insurance: Allrisk verzekerd vanaf € 48,99 per maand.
(onder voorbehoud van postcodegebied, leeftijd en schadevrije jaren)

= Bedrijfsinformatie =

Zondag 27 juli koopzondag! Geopend van 12:00-17:00.

Motor Saloon is een officieel erkend Harley-Davidson dealer. In onze showroom staan altijd meer dan 100 Harley-Davidson motoren op voorraad.
** Ruim aanbod nieuwe Harley's vindt u op www.motorsaloon.nl **
Nieuwe motoren en occasions worden door ons speciaal H-D opgeleide monteurs klaargemaakt d.m.v. een uitgebreide afleverbeurt.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 033-4617398
Opties en Accessoires:
Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Cruise control, Custom mirrors, Detachable sissybar, Heated hand grips, High flow aircleaner, Jekill & Hyde regelbare uitlaat, Passenger pegs, Swingarm bag, Tallboy seat, Tuning




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Saloon
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion