Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI - 2003

Garantie: Ja
29826 Km
Red Pearl
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf



Harley Davidson FLSTCi Heritage Softail

100th Anniversary
HD Chrome Exhaust
HD Aircleaner
Windscreen Detachable
Lederen Saddlebags
Sissybar
Bagagerek Chrome
Highwaybar + Steps
H-D Duo-Seat
Passing Lights
Alarm


Zeer mooie FLSTC i Heritage Softail , 5HD , 29.826 Km , Inruil / Financiering / Garantie mogelijk !!! Alle genoemde prijzen zijn inclusief Nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten !!!

!!! Deze motor wordt afgeleverd met 6 maanden garantie & servicebeurt !!!

!!! 6 - 12 - 24 Maanden Garantie mogelijk !!!

Wist U Dat ? Wij ook alle merken motoren Inruilen !

De beste optie voor inruil is: dat u een bezoek brengt in onze showroom, om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u voertuig, met mogelijke foto's en prijsindicatie.

Maandag: Gesloten
Di t/m Vrij 09.30 tot 17.30
Zaterdag : 10.00 tot 17.00

Voor afspraken buiten onze openingstijden kunt u telefonisch contact opnemen!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motown Bikestore
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2024 Motoroccasion