Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
- Onze motoren vallen onder de Motorgarantievoorwaarden indien van toepassing.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Luchtgekoeld, Twin Cam 96™ |
Boring x slag | 95.3 mm x 95.3 mm |
Cilinder inhoud | 1584 cc |
Comp. verhouding | 9.2:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Sequentiële, elektronische brandstofinjectie (ESPFI) |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / kW bij tpm |
Max. koppel | 123 Nm bij 3500 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 9.31 |
Overbrenging | getande riem |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19.3 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | 4-zuigerremklauw |
Remmen achter | zwevende 2-zuigerremklauw |
Voorband | 130/90B16 67H |
Achterband | 180/70B16 77H |
Wielbasis | 1619.8 mm |
Lengte | 2235 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 662.9 mm |
Drooggewicht | 290 kg |
Leverbare kleuren | Vivid Black, Black Denim, Black Ice Denim, Red Hot Sunglo |
Beschrijving | |
 | Bergen op Zoom, Noord-Brabant |
 | 0164-236829 |
Een stukje historie: TRIUMPH in 1948 - 1948. De TR5 Trophy is Triumph s eerste trailmotor, wordt geintroduceerd en scoort tijdens de internationale Zesdaagse. Leuk detail: De naam \'Trophy\' werd aan de motor gegeven na het winnen van deze Zesdaagse.Het motorblok werd origineel door Triumph gebouwd voor de aggregaten in de Tweede Wereldoorlog. Het had aluminium cilinderkoppen en was licht en sterk. De daaropvolgende vier jaar won men alle races.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken