Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  BREAKOUT 114 FXBRS - 2022

Garantie: Nee
214 Km
GROEN METALLIC
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Zeer mooie Harley-Davidson 114 FXBRS softail Breakout
Bwj: 10-2022
Km stand: 214 km
Motor: 114 ci, 1868 cc Milwaukee8, 95 pk
6 versnellingen
Rick's ombouw set
met oa custom rear fender, verlaging
Dr. Jekill & Mr. Hyde uitlaat
Custom solo seat
Side mount voor de kentekenplaat
Prijs: 39.950,-

 
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion