Nieuwsbrief:

GAS GAS  MC 250 - 2021

Garantie: Nee
78 Uur
Rood
gas-gas - mc-250
gas-gas - mc-250
gas-gas - mc-250
gas-gas - mc-250
gas-gas - mc-250
gas-gas - mc-250
gas-gas - mc-250
gas-gas - mc-250
gas-gas - mc-250
gas-gas - mc-250
gas-gas - mc-250
gas-gas - mc-250
gas-gas - mc-250
gas-gas - mc-250
gas-gas - mc-250
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Gas Gas MC 250 F
- 2021 
- 78 uur  urenteller bij 13 uur vervangen.
- Akrapovic full systeem met killer.
- Boyesen Factory racing Deksel.
- Carbon Skidplate.
- Nieuwe wielen.
- Renthal 999 met stuur dempers.
- Scar voetsteunen. 
- Motor in uitstekende staat!

  • U kunt contact opnemen door te bellen naar het nummer, te mailen naar info@robbemotoren.nl of een bericht te sturen via Whatsapp naar 06-30188051.

    Robbemotoren heeft altijd 40 Crossmotoren opvoorraad!
    XXL Showroom met Crossmotoren en Crosskleding.
     






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion