Nieuwsbrief:

FANTIC  XE 125 2T - 2024

€ 10.149,- € 10.649,-
Nieuw
Zwart
fantic - xe-125-2t
fantic - xe-125-2t
fantic - xe-125-2t
fantic - xe-125-2t
fantic - xe-125-2t
fantic - xe-125-2t
fantic - xe-125-2t
fantic - xe-125-2t
fantic - xe-125-2t
fantic - xe-125-2t
fantic - xe-125-2t
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Fantic XE125, enduro
Dus crossen met kenteken!! Het Enduro seizoen staat weer voor de deur!! Dus grijp nu je kans en ga mee de mooie bossen in met je een 125cc  Enduro motor!
Geschikt voor A1, A2 en A. Maar vooral A1 rijbewijs.

Enduro

Voortdurende verbetering. Dit is de sleutel voor de grootste uit de MX Collectie van onze NEW RACING ERA-reeks, die dit jaar een aanzienlijke upgrade ondergaat en kan pronken met de Mondiale Youth-titel. een lichtere achteras, eenvoudiger onderhoud en een robuuste nieuwe 125 2-takt motor maken de XE125 tot een perfecte combinatie van wendbaarheid en veelzijdigheid, prestaties en gebruiksgemak, zelfs in de meest extreme omstandigheden.
KRACHT EN RESPONSIVITEIT

De kleine maar krachtige 125 cc tweetaktmotor is volledig gerenoveerd, gebaseerd op de Jeugd 2021 wereldkampioen crossmotor. Uiteraard behoudt hij de E5-homologatie, een zeer zeldzame prestatie in een kleine 2-takt. Dankzij het herontwerp van de cilinder, zuiger en drijfstang, en een nieuwe Keihin PowerJet 38 mm carburateur, is onze 125 nog nooit zo lef, gekalibreerd en berijdbaar geweest bij lage toerentallen.


Kom langs voor een persoonlijke aanbieding op deze prachtige machine!!
Motor is te bezichtigen bij MOTORHUIS de DOELEN in zaandam! Daar hebben wij onze hele line-up enduro motoren staan!

  • Koffie staat klaar!! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BikeXperience
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2024 Motoroccasion