Nieuwsbrief:

DUCATI  SUPERSPORT S - 2017

Garantie: Ja
23396 Km
.
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2017
Koppel: 97 Nm
Tankinhoud: 16 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
CO?-uitstoot (NEDC): 136 g/km
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

In zeer nette staat verkerende Ducati Supersport 939 S. 
Deze Supersport verkeerd is goed onderhouden en heeft 23.396 km gereden.

Dit model Supersport is door de S variant voorzien van onder andere Öhlins vering, Quikshifter en zadel afdekkap. 
Standaard heeft hij ook het Ducati Safety pack met onder andere ( Bochten) ABS en Traction control.
?Als ?accessoire ?is er een donkere kuipruit en tank pad aan de motor toegevoegd.

Bij levering wordt de Supersport ook voorzien van zijn jaarlijkse onderhoud en garantie.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion