Nieuwsbrief:

DUCATI  SUPERSPORT S - 2017

Garantie: Ja
23396 Km
.
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2017
Koppel: 97 Nm
Tankinhoud: 16 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
CO?-uitstoot (NEDC): 136 g/km
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

In zeer nette staat verkerende Ducati Supersport 939 S. 
Deze Supersport verkeerd is goed onderhouden en heeft 23.396 km gereden.

Dit model Supersport is door de S variant voorzien van onder andere Öhlins vering, Quikshifter en zadel afdekkap. 
Standaard heeft hij ook het Ducati Safety pack met onder andere ( Bochten) ABS en Traction control.
?Als ?accessoire ?is er een donkere kuipruit en tank pad aan de motor toegevoegd.

Bij levering wordt de Supersport ook voorzien van zijn jaarlijkse onderhoud en garantie.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion