Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Ducati Streetfighter V4S
Bouwjaar: 2020
Kilometerstand: 14.928
Garantie: Ja 6 maand
Dealer onderhouden en word afgeleverd inclusief een jaarlijkse beurt met 6 maand garantie.
Opties en accessoires:
* Akrapovic uitlaat
* Ducati performance carbon voorspatbord
* Ducati performance carbon hugger
* Ducati performance carbon Tankpad
* Ducati performance carbon zit kapje
* Ducati performance carbon remleiding geleider
* Ducati performance carbon hiel plaatjes
* Radiator covers
* Ducati performance korte kentekenhouder
* CNC motorblok beschermer
Inruil van uw huidige motor is mogelijk.
Financiering via NUMotorrijden.nl is mogelijk.
Met vriendelijke groet,
Beekman Motoren Lettele
Holterweg 128
7434 PB Lettele
0570-239190
Volg ons op Facebook Beekman Motoren Facebook
Volg ons op Instragram Beekman Motoren Instragram
Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.
Reservering en Aanbetaling
Motoren worden uitsluitend gereserveerd indien en nadat de koper een aanbetaling heeft gedaan.
www.beekmanmotoren.nl
info@beekmanmotoren.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Desmosedici Stradale 90 V4, naar achteren draaiende krukas, 4 desmodromatisch bediende kleppen per cilinder, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | mm x mm |
Cilinder inhoud | 1103 cc |
Comp. verhouding | 14.0:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cylinder |
Brandstof toevoer | Electronisch brandstofinjectiesysteem. Twee injectors per cillinder. Volledig ride-by-wire. Elliptische gasklephuizen met airodynamische kleppen |
Ontsteking | |
Vermogen | 208 pk / 162 kW bij 15,250 tpm |
Max. koppel | 123 Nm bij 11,500 tpm |
Koppeling | Slipper en zelfbekrachtigende natte multiplaatkoppeling met hydraulische bediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 38/14 |
Overbrenging | Ketting, 15/42 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Aluminiumlegering frontframe met geoptimaliseerde stijfheid |
Vering voor | Volledig instelbare Öhlins NPX voorvork met TiN behandeling |
Vering achter | Volledig verstelbare Ohlins TTX36 unit. Elektronische compressie en rebound demping afstelling met Ohlins Smart EC 2.0. Aluminium enkelzijdige swingarm |
Remmen voor | 2x 330mm semi zwevende schijven, radiaal gemonteerde Brembo Monobloc Stylema (M4.30) 4-zuiger remklauwen met Bosch ABS |
Remmen achter | 2x 330mm semi zwevende schijven, radiaal gemonteerde Brembo Monobloc Stylema (M4.30) 4-zuiger remklauwen met Bosch ABS |
Voorband | Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17 |
Achterband | Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17 |
Wielbasis | 1.471 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 830 mm |
Drooggewicht | 172 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Panigale V4, ontdaan van de kuipen en met hoog, breed stuur. Dit is kortweg het onderliggende concept van de nieuwe Streetfighter V4, een motorfiets die de sensatie van de rit elke keer dat hij de weg opgaat vergroot.



Het resultaat? Een ongeëvenaarde naked die in de startblokken staat met geavanceerde technologie en een ontzagwekkend design dat pure prestaties uitstraalt.



De minimalistische full-LED-koplamp past precies bij de uitstraling van de Streetfighter V4. Aan de ene kant herinnert hij aan de voorkant van de Panigale V4 en aan de andere kant roept hij de gekke grijns van de Joker op (het stripverhaalkarakter waarop het Ducati Centro Stile zich heeft laten inspireren voor deze nieuwe, door Bologna gebouwde naked model). De V-vormige DRL is al te zien op de Panigale V4 en SuperSport en is een ander duidelijk Ducati handelsmerk. |
Over ons
Beekman Motoren is opricht in 2020 door Casper Beekman en Leon In 't Veld. Samen tellen wij voor meer dan 25 jaar ervaring in de motorbranche. Door onze vele werkervaringen bij universele motorzaken en dealers draaien wij onze handen niet snel ergens voor om. Je kunt bij ons terecht voor onderhoud en reparatie aan vrijwel alle merken motorfietsen.
Onze locatie aan de Vermeersweg 59 in Twello betreft een kleinschalige werkplaats met professionele uitrusting. Je kunt bij ons terecht voor vrijwel alle reparaties aan jouw motorfiets.
Tevens kun je bij ons ook terecht voor het kopen of verkopen van motoren. Door middel van onze officiële RDW erkenning kunnen wij gemakkelijk voertuigen vrijwaren en tenaamstellen op locatie. Bekijk het actuele aanbod gebruikte motoren op onze website.
Ook kunt bij ons terecht voor nieuwe banden. Bij aanschaf van een set banden is de montage gratis.Kom gerust langs voor een bezichtiging en een bakje koffie.
Bel altijd even voordat je langs komt.
 |
Beekman Motoren |
|
Holterweg 128
Lettele
Plan de route
|
 |
0570239190
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risicoâs werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de âGodfather van de cafĂ©-racerâ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N âRoll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken