Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER 1100 SPORT - 2018

Prijs:
€ 10.795,- € 10.995,-
Bouwjaar:
2018
Kleur:
Black / Gold
Vermogen:
64 kW
Teller:
22.673 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige Ducati Scambler 1100 Sport
Motor in zeer nette staat
Bouwjaar 2018
Km Stand: 22673
  • Ohlins Voorvork
  • Hitteschilden Carbon (origineel aanwezig)
  • Sport hevels (Origineel aanwezig)
  • Roadlok
  • Compleet met boekjes / Onderhoudshistorie
  • Smoke Windscherm
  • Verschillende Rijmodi
De Sport is sportiever, met een lager stuur, een ander uitlaatsysteem en vaak Öhlins vering.

Inruil / Financiering mogelijk
Gratis tenaamstelling inclusief 5 dagen All-risk dekking
 

Contact gegevens:

Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00
In de avond op afspraak






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
Spakenburg
Plan de route
033-2999800
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion