Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V4 R - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
ROOD
Vermogen:
177 kW
Teller:
3.050 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - panigale-v4-r
ducati - panigale-v4-r
ducati - panigale-v4-r
ducati - panigale-v4-r
ducati - panigale-v4-r
ducati - panigale-v4-r
ducati - panigale-v4-r
ducati - panigale-v4-r
ducati - panigale-v4-r
ducati - panigale-v4-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Topsnelheid: 330 km/u
Garantie: Anders
Garantie: Ducati Approved

188Kg, 240.5PK, 16.500RPM en een arsenaal aan elektronische snufjes waar je u tegen zegt. Dat is de Panigale V4 R. Dichter bij een WSBK machine ga je niet komen. Afkomstig van de eerste eigenaar, een echte liefhebber, die de motor heeft voorzien van precies de juiste accessoires. Zo heeft deze R een volledig titanium Akrapavic uitlaatsysteem, korte kentekenplaathouder en veel carbon opties. Nieuw door ons geleverd en volledig dealer onderhouden. Deze straatlegale superbike wordt geleverd met het benodigd onderhoud en 12 maanden garantie.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ducati Zaltbommel
Schimminck 6
Zaltbommel
Plan de route
0418-513521
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion