Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V2 S - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
ROOD
Vermogen:
85 kW
Teller:
14.668 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - multistrada-v2-s
ducati - multistrada-v2-s
ducati - multistrada-v2-s
ducati - multistrada-v2-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Garantie: Anders

De nieuwe Ducati Multistrada V2 belichaamt de essentie van rijplezier, volledig opnieuw ontworpen rond het nieuwe twin motorblok.
Het nieuwe ontwerp, in combinatie met de geoptimaliseerde geometrie en het tweecilinderhart, zorgt voor evenwichtig, comfortabel en nauwkeurig rijden. Verbeterde ergonomie en aanpassingsopties stellen u in staat de motorfiets aan uw voorkeuren aan te passen. Elke dag is een avontuur met de nieuwe Multistrada V2.
De lichtste tweecilinder ooit geproduceerd in Borgo Panigale
890 cc inhoud met een gewicht van slechts 54,4 kg.

Met het nieuwe V2 motorblok zet Ducati weer een innovatieve stap voorwaarts met een Euro5+ goedgekeurd motorblok dat maar liefst 9 kg lichter is dan de vorige Superquadro en circa 5,8 kg lichter dan de Testastretta Evoluzione en de Desmodue waarmee de Scrambler® is uitgerust.

Nieuw door ons geleverd en onderhouden. Prijs is inclusief de BTW. BTW is verrekenbaar voor ondernemers.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ducati Zaltbommel
Schimminck 6
Zaltbommel
Plan de route
0418-513521
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion