|
Motor | Ducati Testastretta DVT met Desmo variable timing, L-Twin cilinder, 4-kleppen per cilinder, Dual Spark, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 106|71.5 |
Cilinder inhoud | 1.262 |
Comp. verhouding | 13:1 |
Kleppen | 8 kleppen |
Brandstof toevoer | Bosch electronische injectie, Ride-by-Wire, 56mm |
Ontsteking | |
Vermogen | 158|116.2|9.500 |
Max. koppel | 129.5|7.500 |
Koppeling | Hydraulische natte multiplaatkoppeling met spoelveren |
Versnellingsbak | 6 versnellingen met Ducati Quick Shift |
Verhouding | 37/15 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen Trellis buizenframe |
Vering voor | |
Vering achter | Volledig instelbare Ohlins TTX36, Dubbele aluminium swingarm |
Remmen voor | 2x330mm Semi zwevende schijven, Radiaal gemonteerd Brembo monobloc Evo M50, 4-zuiger remklauw, 2-pad, Bosch ABS |
Remmen achter | 265mm schijf,2-zuiger zwevende remklauw, Bosch ABS |
Voorband | Pirelli Scorpion Trail II 120/70 R17 |
Achterband | Pirelli Scorpion Trail II 190/55 R17 |
Wielbasis | 1,585 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 825-845 |
Drooggewicht | 209 |
Leverbare kleuren | Pikes Peak Livery |
Beschrijving | Een nieuwe motor, met een robuuste vermogensafgifte, zelfs bij lage toerentallen, bundelt zijn krachten met de Ducati Quick Shift versnellingsbak om acceleratie en adrenaline te bereiken bij het verlaten van elke haarspeldbocht. De gesmede wielen en koolstofstalen onderdelen garanderen gewichtloosheid bij het veranderen van richting, terwijl de volledig verstelbare achterbrug en Öhlins schokdemper het mogelijk maken om maximale precisie en sportieve prestaties te bereiken met de nieuwe Multistrada 1260 Pikes Peak.
In aanvulling op de S-versie, is de nieuwe Multistrada 1260 Pikes Peak is uitgerust met het Ducati Performance by Termignoni goedgekeurde uitlaatsysteem, carbon fiber windscherm en aanvullend Plexiglas windscherm, Öhlins ophanging, carbon fiber voor spatbord, carbon fiber luchtinlaat covers en carbon Handkappen |