Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1260 - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
Wit-brons
Vermogen:
Teller:
26.395 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 6 maanden
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ducati Multistrada 1260 in nieuwstaat !
Uitgerusting af fabriek ;
* ABS / Ducati Traction controle
* cruise controle
* diverse rijmodussen
* handvatverwarming
* quickshifter up/down
* instelbare voorvork ( handmatig )
* instelbare achterschokdemper ( handmatig )
* in hoogte verstelbaar windscherm
* 3 delige kofferset
* middenbok
Als accessoire toegevoegd ;
* valbaren incl. skidplate
* Performance stickerset
De prijs van € 13.299,- is incl. 6 maanden garantie
Inruil, financiering, verlengde garantie en/of het afsluiten van een verzekering behoort
tot de mogelijkheden. Interesse in deze prachtige Multistrada ? Neem contact op voor een 
afspraak of kom langs binnen onze openingstijden. Tot ziens bij Ros Motoren in het Brabantse
Etten-Leur waar de koffie ( koffieboontjes ) altijd klaar staat
  • Specialist in Ducati, Triumph, KTM en Yamaha!
     
  • Wilt u een filmpje van deze motor ontvangen ? Dat kan ! Vraag aan via WhatsApp 06-81382470 

  • Openingstijden
    Maandag: op afspraak ( 9.00h - 20.00h )
    Dinsdag: op afspraak ( 9.00h - 18.00h )
    Woensdag: gesloten
    Donderdag: op afspraak ( 9.00h - 20.00h )
    Vrijdag: 9.00h - 17.00h
    Zaterdag: 9.00h - 15.00h
    Zondag: gesloten

  • Volg ons op Facebook / Instagram @rosmotorenetten-leur

  • Ros Motoren
    Voorsteven 1A
    4871 DX ETTEN-LEUR
    Tel/WhatsApp: 06-81382470
    info@rosmotoren.nl
    www.rosmotoren.nl

Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ros Motoren
Voorsteven 1-A
Etten-Leur
Plan de route
06-81382470
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion