Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1200 S TOURING - 2012

Garantie: Ja
37527 Km
Rood
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer strakke Ducati Multistrada 1200 S Touring uit 2012.
Motor is voorzien van de originele 3-delige kofferset, dat i.c.m. de elektronische vering is dat een garantie voor leuke tourritten of een motorvakantie.

Deze motor wordt geleverd incl. een nieuwe set Pirelli Angel GT banden
  • Inruil is mogelijk*.

    Proefrit is mogelijk naar overeenstemming.


    Wilt u een motor bezichtigen of een proefrit maken?
    Geen probleem! Bel of mail ons voor een afspraak.

    06- 205 08 505 / info@vdh-motoren.nl

    *In & verkoop van nieuwe en gebruikte motoren*
    *Periodiek onderhoud volgens fabrieksspecificaties
    *Complexe diagnose en reparaties
    *Opbouwen van accessoires en complexe componenten
    *Schade afhandeling en reparaties
    *Uitgebreide financierings opties*
    *Inruil, proefrijden, thuis bezorgen*
    *10 dagen gratis All Riskverzekering**
    *Wij leveren ook nieuwe motoren* 

    Kijk voor nog meer zeer nette occasions op www.vdhmotoren.nl 
    VDH Motoren
    Industrieweg 23
    6651KR Druten
    06-20508505
    Volg ons ook op:

    Instagram    : @vdhmotoren
    Facebook    : @vdhmotoren
    * Vraag naar de voorwaarden.
    ** Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
    ***Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten
     

Opties en Accessoires:
Originele 3-delige kofferset
Cruise control(manual)
R&G framesliders




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
VDH Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion