Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER S2R - 2005

Garantie: Nee
23044 Km
ZWART
ducati - monster-s2r
ducati - monster-s2r
ducati - monster-s2r
ducati - monster-s2r
ducati - monster-s2r
ducati - monster-s2r
ducati - monster-s2r
ducati - monster-s2r
ducati - monster-s2r
ducati - monster-s2r
ducati - monster-s2r
ducati - monster-s2r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 11360

Ducati Monster S2R uit 2005, een iconische naked bike met slechts 23.000 kilometer op de teller. Deze motor biedt een krachtige en soepele 803cc L-Twin motor, gecombineerd met de karakteristieke uitstraling en strakke lijnen van Ducati’s Monster-serie. De S2R staat bekend om zijn responsieve stuurgedrag en sportieve zithouding, perfect voor zowel stadsritten als uitdagende bochtenwerk. Uitgerust met opvallende details zoals een enkele achterbrug, dubbele uitlaat onder het zadel en hoogwaardige remmen. Deze motor is goed onderhouden en klaar voor een nieuwe eigenaar die zijn prestaties en Italiaanse stijl kan waarderen. Een kans voor de liefhebber die op zoek is naar een betrouwbare Ducati met fraai carbon custom zadel en de huiste sound met een lage kilometerstand. Mis deze niet!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gangmaakmotorfiets" betekent: Motorfiets voor het gangmaken van wielrenners in baanwedstrijden. Een dergelijke motorfiets wordt ook stayer genoemd. Afhankelijk van de lengte van de baan worden lichtere dan wel zwaardere motorfietsen gebruikt. De zware gangmaakmotorfietsen zijn uiterst imposante motorfietsen met een 2000CC (Anzani) o f 2400CC (BAC ) v-twin motorblok en een enorm stuur. Door de zitpositie van de berijder/ gangmaker, rechtop en wijdbeens, wordt een dusdanig grote slipstream gecreëerd dat de wielrenner erachter snelheden van rond de honderd kilometer per uur kan bereiken. De bestuurder speelt een belangrijke rol in de wedstrijd. Niet alleen moet hij in nauwe samenwerking met de wielrenner een zo hoog mogelijke snelheid trachten te bereiken, maar hij kan ook door een (plotselinge) verandering in zijn zitpositie een langskomende concurrent een windklap toedienen, waardoor deze snelheid verliest. Door het vacuüm dat achter de gangmaker of stayermotorfiets ontstaat zijn wielrenner en gangmaker in staat met elkaar te praten. Baanwedstrijden voor wielrenners bestaan nog steeds, maar worden niet meer achter gangmaakmotorfietsen verreden. Als gangmaakmotorfietsen werden in het verleden ook dernies gebruikt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion