Nieuwsbrief:

DUCATI  M 620 I.E. - 2004

Garantie: Ja
15000 Km
Rood
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
ducati - m-620-i.e.
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Een exclusieve Capirex Monster 620IE in de aanbieding !

- Capirossi uitvoering limited (500 stuks)
- Origineel NL motorfiets
- Carbon voorspatbord
- Carbon zij afdekking 
​​​​​​- Duoseat afdekking in kleur
- Termignoni hoge carbon sportdempers 
- Aluminium spiegels
- Dealer onderhouden 
- Boekje aanwezig 
- Inruil mogelijk
- NU motorrijden.nl

Let op !! let op !!

Bij aankoop van een motorfiets nu spectaculaire acties; 15% korting op ons kledingassortiment en helmen, 20% korting op de verkoopadviesprijs van alle merken banden !! Profiteer nu van onze extra lage prijzen !!

Zin in een proefrit of me er info? neem dan even contact met ons op. Wij zijn de gehele week bereikbaar op onderstaande nummers.

0647352243 of 0611353203

U kunt bij Probikes motorsport ook terecht voor onderhoud, tuning, race ombouw, kleding, helmen, een deskundig advies en uitstekende service.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Probikes motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion