Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 796 - 2011

27816 Km
Wit
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ducati Hypermotard 796 uit 2011 met 27816km op de klok.

Kopieer de volgende link en plak deze in uw browser om het filmpje te bekijken: https://youtu.be/ZyC6VsVNppQ
Onderhoudshistorie ingevuld service boekje! (Desmo 1109km terug in febr 23 gehad)
2 sleutels compleet met codekaart.
Druppellader aansluiting.

Indien gewenst krijgt u (na acceptatie verzekeraar) per direct de eerste dagen gratis voorlopige dekking met een allriskverzekering, binnen die dagen kunt u een dekking naar keuze afsluiten en krijgt u een maand premie gratis.

Interesse in deze motor?
Neem dan contact op via een marktplaats bericht of email naar info@eengoeiemotor.nl of whatsapp & telefonisch op 0683823095.

U kunt de motor bij goede verlichting bekijken en bij serieuze interesse een proefrit maken.
Wanneer u overweegt om tot aanschaf over te gaan is het verstandig ruim van te voren uw bankapp overschrijf daglimiet in te stellen zodat u terplekke het bedrag kunt overmaken (de meeste banken hebben 4 uur wachttijd), denk er ook aan dat de meeste banken het overschrijven van spaar naar betaalrekening meetellen in het daglimiet.
Denk ook aan het meenemen van uw rijbewijs en uw e.dentifier / raboscanner etc.
Indien contant betalen uw voorkeur heeft is dat uiteraard ook mogelijk,  financieren kan via onze website geregeld worden bij numotorrijden.
Wij kunnen de motor direct kosteloos op uw naam overschrijven.
We werken uitsluitend op afspraak, dagelijks tussen 7.00 en 21.00.

Merk: Ducati
Model: Hypermotard 796
Bouwjaar: 2011
Type motor
Type Motor: lucht/oliegekoelde tweecilinder in V viertakt
Distributie: enkele bovenliggende door getande riem aangedreven nokassen, 2 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 803 cc
Boring x slag: 88x66 mm
Compressieverhouding: 11:1
Max. Vermogen: 60 kW 81 pk / 8000 opm
Max. Koppel: 75 Nm / 6250 opm
Specifiek vermogen: 101 pk/l
Brandstofvoorziening: Siemens injectie 45 mm
Transmissie
Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Koppeling: hydraulisch bediende natte meervoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: zesbak
Secundaire transmissie: ketting
Maten en gewichten
Lengte: 2120 mm
Hoogte: 1155 mm
Zithoogte: 825 mm
Wielbasis: 1460 mm
Balhoofdshoek: 24°
Drooggewicht: 167 kg
Tankinhoud: 12,4 l
Rijwielgedeelte
Frame: Stalen vakwerkframe
Voorvering: Marzocchi 43 mm UPSD niet regelbaar met 165 mm veerweg
Achtervering: aluminium enkelzijdige achterbrug qua veervoorspanning en uitgaande demping regelbare Sachs monoshock met 141 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende dubbele 305 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 245 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Wielen: lichtmetalen vijfspaaks gegoten velgen
Voorband: 120/70-17
Achterband: 180/55-17
Kleur:  Matwit

Ons bedrijf is RDW erkend. We zijn ingeschreven bij de kamer van koophandel onder nummer 75929171. Bij de belastingdienst zijn we bekend onder nummer NL002986338B82. Op onze website http://www.eengoeiemotor.nl  kunt u onze verkoopvoorwaarden en privacyverklaring vinden. Niet elke klant stelt dezelfde wensen aan een motorfiets daarom is het verstandig voorafgaand aan de koop, te onderzoeken of de geadverteerde motorfiets aan uw wensen en eisen voldoet. De weergegeven tellerstand is de tellerstand die we aflezen op de teller, deze voeren we ook in bij de RDW zowel bij inkoop als verkoop, indien de ingevoerde tellerstand lager is dan de laatst ingevoerde dan krijgen we een melding van de RDW en zullen dit ook vermelden in onze advertentie. We kunnen niet garanderen dat de tellerstand juist is maar als ons bekend is dat de tellerstand in werkelijkheid anders is dan de afgelezen stand dan zullen we dit vermelden in onze advertentie. (denk bijvoorbeeld aan een vervangen defecte teller door een gebruikte of nieuwe teller of welke andere reden dan ook).  Wij kunnen niet uitsluiten dat de motorfiets op enig moment of langere periode is ingezet als lesmotor, circuitmotor, stuntmotor, leasemotor, huurmotor, demomotor of een andere categorie motor en/of 1 of meerdere keren schade heeft gehad. Wij kunnen niet garanderen dat het motorvermogen wat geregistreerd staat bij de rdw op kenteken overeenkomt met het daadwerkelijke motorvermogen. In verband met de algemene verordening gegevensbescherming (AVG wet) mogen wij u geen mededelingen doen over vorige eigenaren. We hebben alle moeite genomen om de informatie op de verkoperspagina’s zo juist en actueel mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. We staan achter de kwaliteit van onze motoren en geven op elke verkochte motorfiets garantie tenzij er uitsluitingen vermeld staan in de advertentie of anders met u overeengekomen is.


?xx00e

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Een Goeie Motor
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion