Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 698 MONO - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
RVE
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 24 maanden

De nieuwe Ducati Hypermotard 698 Mono RVE, nu te bestellen bij officieel Ducati dealer Moto Hippo!

RVE versie beschikbaar in "Graffiti" livery.
De "Graffiti" livery is gemaakt met behulp van stickers op waterbasis met als doel het verkrijgen van een verfijnde en complexe afbeelding geïnspireerd door street art werken. De standaardversie onderscheidt zich met ongespoten Ducati Red plastic kappen, typerend voor de supermoto-wereld.

De eerste monocilinder Supermotard van Ducati voor op de weg, geboren met maar één doel: spanning overbrengen en de motorwereld domineren.

Kruip in het zadel en laat het plezier op je afkomen. De nieuwe Hypermotard 698 Mono is de eerste eencilinder Supermotard voor op de weg van Ducati, geboren met maar één doel - spanning overbrengen en de scene domineren. Eenvoudig, licht en wendbaar, het is een echte funbike met race-DNA.

De begrenzer is ingesteld op 10.250 tpm: geen enkele andere eencilindermotor haalt dit toerental. Het vermogen is het hoogste in zijn segment, met 77,5 pk bij 9750 tpm en 63 Nm koppel bij 8000 tpm.

De recordprestaties worden gecombineerd met toonaangevende onderhoudsintervallen, waarbij de olie elke 15.000 km wordt ververst en de klepspeling elke 30.000 km wordt gecontroleerd.

Naast alle nieuwe motoren heeft Moto Hippo altijd meer dan 50 occasions op voorraad. Moto Hippo selecteert zijn occasions met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions in goede staat zijn. Een occasion van Moto Hippo kan met verschillende garantiepakketten worden afgeleverd, informeer naar de mogelijkheden. Inruil van je huidige motor of auto behoort ook tot de mogelijkheden.Ook dan kijken we graag wat we voor u kunnen betekenen!

Naast de Ducati Hypermotard 698 Mono RVE leveren wij ook:

- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Professioneel motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met vakkundige monteurs
- Mogelijkheid tot motorfietsverhuur van recente modellen
- Diverse motorfinancieringsopties om jouw droommotor te realiseren
- Profiteer van scherpe verzekerings tarieven en voordelen met de Moto Hippo Motorpolis

Verkrijgbaar in een teruggetunede versie voor A2-licentie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion