Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 1100 EVO SP - 2011

38999 Km
WIT
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Hypermotard 1100 EVO SP.

De dikke uitvoering van de Hypermotard.

Old school zonder de elektronische hulp zoals ABS en traction control.
En dus echt een beest met heel veel koppel en geweldige remmen.
Maar wel 1 die je zelf moet controleren, feest dus! Als je het aan durft tenminste!

Onderhoudshistory aanwezig.
onderhoudsboekje en gebruikersboekje aanwezig.
Riemen vervangen op 21-7-2023 bij 38dkm.
In juli 2023 ook een koppelingshuis modificatie laten uitvoeren bij Biggelaar waardoor hij veel rustiger rijd.


EVO SP uitvoering.
Ohlins vering achter.
Marzocchie vering voor.
Brembo monoblocks voor.
Lichte wielen.

Termignoni uitlaatsysteem!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2024 Motoroccasion