Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Mooie Ducati Hypermotard 1100 EVO
geen monster , streetfighter , geen multistrada maar een hyper motard
Grote beurt met o.a kleppen controle en nieuwe riemen onlangs nog gehad
Bij aankoop van een motor 7 dagen gratis all risk verzekering !
Bij ons zonder bijkomende kosten , zoals afleveringskosten of rijklaar maak kosten, bij aankoop motor 20% korting op kleding en helmen.
Onze motoren worden afgeleverd met afleveringsbeurt, hierbij wordt vervangen wat nodig is om veilig op weg te kunnen.
Motoren worden allemaal verkocht met garantie !
Inruil ? Ja graag.
Kijk op onze website voor alle motoren en bromfietsen / scooters.
Let ook op onze winterbeurt aktie met stalling !
Hoeve Motoren
Westeinde 92
7711 CM Nieuwleusen
www.hoevemotoren.nl
info@hoevemotoren.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | L-Twin cylinder, 2 valve per cylinder Desmodromic, air cooled |
Boring x slag | 98 mm x 98 mm |
Cilinder inhoud | 1078 cc |
Comp. verhouding | 11.3:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 95 pk / 69.9 kW bij 7500 tpm |
Max. koppel | Nm bij 5750 tpm |
Koppeling | Droge meerplatenkoppeling, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingsbak |
Verhouding | 37/15 |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 11.5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Tubular steel Trellis frame |
Vering voor | Marzocchi 50mm fully adjustable usd forks with DLC |
Vering achter | Progressive linkage with fully adjustable Öhlins monoshock. Aluminium single-sided swingarm |
Remmen voor | 2 x 305mm semi-floating discs, radially mounted Brembo Monobloc callipers 4-piston, 2-pad |
Remmen achter | 245mm disc, 2-piston calliper |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 875 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Corse white, Corse red |
Beschrijving | |
U kunt bij ons terecht voor:
In- en verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.
Verkoopbemiddeling
Verhuur van motoren.
Onderhoud en reparatie motoren, quad's, scooters en
bromfietsen.
Schade herstel en afhandeling.
Onderdelen en slijtagedelen.
Olie van Castrol Motul en Motorex.
Banden voor scherpe prijzen.
Uitlaten van Taylormade Scorpion Leovince Bos Laser Takkoni Hurric tegen scherpe prijzen.
Gearindicators en Speedoheelers incl montage van GIPRO.
Benzine tanken coaten van binnen als ze doorgeroest zijn.
Schoonmaken en poetsen van uw motor.
 |
Hoeve Motoren |
|
Westeinde 92
Nieuwleusen
Plan de route
|
 |
06-22601182
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wielÂbasis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekenÂde wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfÂde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton sucÂcessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overleÂvering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden
gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een
relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe worÂden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. EnerÂzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken