Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | V4 Granturismo, V4 - 90°, 4 kleppen per cilinder, tegengesteld draaiende krukas, Twin Pulse ontstekingsvolgorde, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 83 mm x 83 mm |
Cilinder inhoud | 1158 cc |
Comp. verhouding | 14.0:1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 168 pk / 124 kW bij tpm |
Max. koppel | 126 Nm bij 7 tpm |
Koppeling | Slipper en zelfbekrachtigende natte multiplaatkoppeling met hydraulische bediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 37/15 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Aluminium monocoque frame |
Vering voor | 50 mm verstelbare usd voorvork |
Vering achter | Monoshock, gegoten aluminium enkelzijdige swingarm, instelbare voorspanning |
Remmen voor | 2x 330 mm semi-zwevende remschijf, radiaal bevestigde Brembo monobloc 4-zuiger, M4.32 remklauw |
Remmen achter | 265 mm remschijf, 2 zuiger Brembo zwevende remklauw |
Voorband | Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17 |
Achterband | Pirelli Diablo Rosso III 240/45 ZR17 |
Wielbasis | 1593 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 790 mm |
Drooggewicht | 211 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: APRILIA, BIMOTA, CFMOTO, DUCATI, HONDA, HUSQVARNA, KAWASAKI, KTM, MOTO GUZZI, SUZUKI, TRIUMPH, YAMAHA |
Een nieuwe motor?
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
 |
Goedhart Motoren |
|
Europaweg 1-D
Bodegraven
Plan de route
|
 |
0172-650005
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Koude bougie" betekent: Een bougie behoort een juiste werktemperatuur te hebben, over het algemeen tussen de 400 en 800 graden CelÂsius. De werktemperatuur is afhankelijk van het soort motorÂfiets en van het gebruik, bijvoorbeeld lang en hard rijden of rustig rijden. Een hoge belasting van het motorblok brengt alÂtijd een hogere temperatuur met zich mee. Onder alle omÂstandigheden moet een bougie de zogenaamde zelfreinigings-temperatuur kunnen bereiken, waarbij de aanslag van half verÂbrande olie of benzine geheel verbrandt. Dit is te zien aan de kleur van de elektroden die niet zwart maar lichtbruin tot grijs moeten zijn. Met letters o f cijfers op het porseleintje (isolator) van de bougie, of op het metalen deel daarvan, is de warmteÂ
graad aangegeven. Deze waarde heeft betrekking op de mate van warmteafvoer van de bougie. Is de warmteafvoer groter dan de opname, dan wordt gesproken van een koude bougie. Is de warmteafvoer lager dan de opname, dan is sprake van een warme bougie. De warmteafvoer vindt voor het grootste deel plaats langs de schroefdraad, de afdichtring en de metalen onderkant van de bougie.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken