Nieuwsbrief:

DUCATI  DESERTX RALLY - 2024

Garantie: Ja
920 Km
WIT/ROOD
ducati - desertx-rally
ducati - desertx-rally
ducati - desertx-rally
ducati - desertx-rally
ducati - desertx-rally
ducati - desertx-rally
ducati - desertx-rally
ducati - desertx-rally
ducati - desertx-rally
ducati - desertx-rally
ducati - desertx-rally
ducati - desertx-rally
ducati - desertx-rally
ducati - desertx-rally
ducati - desertx-rally
ducati - desertx-rally
ducati - desertx-rally
ducati - desertx-rally
ducati - desertx-rally
ducati - desertx-rally
ducati - desertx-rally
ducati - desertx-rally
ducati - desertx-rally
ducati - desertx-rally
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Unleash your dreams
Deze DesertX Rally is geboren in de woestijn en groot gebracht off-road, en is klaar om u te vergezellen op uw meest extreme avonturen met de beste professionele off-road uitrusting.

Professionele off-road vering:
De motor biedt 20 mm extra veerweg, voor een totaal van 250 mm voor en 240 mm achter. Zowel de 48mm gesloten cartridge voorvork als de 46mm achterschokdemper zijn geproduceerd in samenwerking met KYB. De DesertX Rally pronkt met een technologie die wordt gebruikt op MX- en enduromotoren en die homogeen gedrag en de nodige ondersteuning garandeert, zelfs bij het meest extreme gebruik.

Lichtere, meer technische wielen:
De DesertX Rally is efficiënter in off-road gebruik dankzij wielen die lichter en technischer zijn, met gefreesde massieve naven, spaken van carbonstaal en Takasago Excel-velgen met hoge weerstand.
Het voorwiel behoudt zijn afmeting van 21"x2.15", terwijl het achterwiel smaller is dan dat van DesertX, met een afmeting van 18"x4".

Lichtere onderdelen:
De DesertX Rally is efficiënter in off-road gebruik dankzij zijn speciale wielen, carbon carterbeschermplaat en billet aluminium achterrem en versnellingspook. Hij weegt bijna hetzelfde als DesertX (slechts 1 kg meer), maar de sensatie is compleet anders.

Off-road Spirit:
De DesertX Rally is nog efficiënter in off-road gebruik dankzij de hoogwaardige onderdelen. De remleiding aan de voorkant is gesplitst om de montage van het hoge spatbord mogelijk te maken. De Öhlins-stuurdemper is verstelbaar en direct aan het stuur bevestigd.

De versnellingspook en het achterrempedaal zijn van billet aluminium. De carterbeschermplaat is van gesmeed carbon, steviger dan de standaard DesertX en lichter dan de versie die momenteel verkrijgbaar is als Ducati Performance accessoire voor de DesertX.

Speciale gekleurd kunststof:
Het kunststof is in de massa gekleurd en ongelakt, zodat eventuele krassen veel minder zichtbaar zijn. De graphics zijn zelfklevend, in dik PVC, om de oppervlakken van de motor beter te beschermen en meer ruimte te bieden voor maatwerk.

De kleuren en graphics van de nieuwe livery komen overeen met die van de DesertX waarmee Antoine Meo zegevierde in de Erzbergrodeo.
  • _____________________________________________
    Deze motor wordt u aangeboden door Joppen Motoren.
    Wij zijn al sinds 1978 dé fullservice motorspeciaalzaak voor zowel gebruikte als nieuwe motoren. Mocht u interesse hebben in het inruilen van uw motor neem dan eens contact met ons op via 040 206 2033, wij ruilen alle merken en type motoren in.

    Bij zowel inkoop als inruil bieden wij een eerlijke prijs voor uw motor en zorgen voor directe betaling en vanzelfsprekend ook voor de vrijwaring van uw kenteken!

    Mocht de aanschafprijs of het bij te betalen bedrag (net) te hoog zijn voor uw budget? Wij vinden het niet meer dan normaal om het u mogelijk te maken om het totaalbedrag of restbedrag in termijnen te betalen.

    De beste ervaring krijgt u, zoals u zelf wel zal weten door middel van een proefrit. Bel ons vooraf even op en wij zorgen ervoor dat u, op een voor u gewenst tijdstip, de betreffende motor kunt uitproberen.

    Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn en ben als één van de eerste op de hoogte van onze recentste en belangrijkste informatie. Ook onze website is altijd up-to-date met de laatste voorraad motoren, nieuwsberichten, evenementen en acties: www.joppen.nl.

    Geïnteresseerd? Neem contact met ons op of stuur ons uw gegevens zodat wij met u contact op kunnen nemen. Wij vertellen u alles wat wij weten over de motorfiets zodat u weet wat u koopt.

    Meer foto's kunt u vinden op onze website www.joppen.nl als ook extra informatie omtrent garantie en afleverbeurt en bijbehorende kosten.

    Joppen Motoren
    Strijperdijk 3D
    5595XM Leende
    T. 0402062033
    E. info@joppen.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joppen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion