Nieuwsbrief:

DUCATI  996 - 1999

Garantie: Ja
21668 Km
.
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Super nette, onverprutste Ducati 996 Biposto met slechts 21.668 kilometer op de teller.

Deze origineel Nederlands nieuw geleverde Ducati 996 is voorzien van de juiste accessoires die het ware superbike karakter onderstrepen. Voor de liefhebbers is dit een van de meest gewilde jaren 90 superbikes. Dit komt mede door het bronze frame, het verbeterde 916 motorblok, de Termignoni titanium uitlaatdempers, het Mono zitje, en het witte vlak op de top kuipje, etc.

Onderhoudshistorie is bekend en grotendeels dealer uitgevoerd. Uiteraard wordt deze motorfiets (af)geleverd met de originele onderdelen, Biposto seat, voetsteunen, sleutels, jaarlijks onderhoud met nieuwe riemen.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.


Star Twin Motors: Het Italiaanse motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek onze website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion