Nieuwsbrief:

DUCATI  959 PANIGALE - 2016

Garantie: Ja
37955 Km
WIT
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

De Ducati 959 Panigale is het kleine broertje van de 1299 Panigale. En zoals dat gaat met kleine broertjes worden ze steeds groter en groter. Zo ook de 959, die om precies te zijn 57cc meer inhoud heeft dan zijn voorganger, de 899. Het verschil in cilinderinhoud is ook meteen het grootste verschil vergeleken met de voorloper van de Panigale 959. Met de komst van de Panigale 959 zegt Ducati zelf een pure sportmotor te hebben geproduceerd voor zowel straat- als circuitgebruik. Zodra je op de 959 stapt voel je gelijk dat je op een Ducati stapt. De motor is rank, zit erg sportief en is duidelijk ontworpen voor de sportieve gebruiker. Ondanks de sportieve zit voelt het allemaal wel erg natuurlijk aan en heb je niet overdreven veel druk op je polsen. Wordt geleverd inclusief benodigd onderhoud en garantie.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Zaltbommel
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2024 Motoroccasion