Nieuwsbrief:

DUCATI  900 SS - 2003

Garantie: Ja
41514 Km
Zwart
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
  • De motor staat in de vestiging Almere.
  • ook geschikt voor het A2 rijbewijs op 35KW/Code 80
  • inruil / financiering mogelijk
  • Al onze motoren worden rijklaar afgeleverd met 3 maanden garantie. Uitgezonderd zijn de low- budget motoren.
    Wij bieden u als klant echter de mogelijkheid om uit verschillende zekerheidspakketten te kiezen. Zo kunt u zelf bepalen hoelang u garantie op onze occasion wilt hebben.

    Pakket 1 : 6 maanden garantie en een beurt volgens het fabrieks onderhoudsschema. Kosten 199.- euro.

    Pakket 2 : 12 maanden garantie en een beurt volgens het fabrieks onderhoudsschema. Kosten 299.- euro. Alleen voor motoren jonger dan 12 jaar en minder dan 80.000km.

    Pakket 3 : 24 maanden garantie en een beurt volgens het fabrieks onderhoudsschema. Kosten 399,- euro. Alleen voor motoren jonger dan 12 jaar en minder dan 80.000 km

     

  • Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion