Nieuwsbrief:

DUCATI  900 SS - 1998

Bouwjaar:
1998
Kleur:
Rood
Vermogen:
58 kW
Teller:
45.283 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
900 SSC,een van de laatste echte,met veel superlight opties standaard, zoals carbon voorspatbord ,achterrem reactiestang ,rem en kopp.pomp.Verbeterde kuip met meer koeling voor de achterste cilinder.(laatste serie)bouwjaar 5-1998. Olietemperatuurmeter orgineel.Met Sil Moto carbon einddempers voor het goede geluid.
  • **PROEFRIT MOGELIJK,VRAAG NAAR DE VOORWAARDEN**





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Houkes Motortechniek
Wolfskuilseweg 251
Nijmegen
Plan de route
024-3788547
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gooseneck" betekent: Balhoofd dat zodanig is veranderd dat de voorvork meer onderuit/naar voren komt te staan. De balhoofdpijp wordt voor het frame uit gezet door een verlengstuk in de vorm van een ganzenek (gooseneck). Chopper-bouwers kiezen soms voor deze constructie. Door de hiermee gepaard gaande verlenging van de wielbasis, ontstaat een indirecte manier van sturen in bochten die niet iedereen als even prettig ervaart. Deze eigenschap wreekt zich het minst wanneer zoveel mogelijk lange rechte stukken worden afgelegd. Een gooseneck is ook de als een ganzenek gevormde bevestigingsstang tussen motor en zijspanbak. Gooseneck is tevens een bekende bocht in het circuit op het Isle of Man.
© 2000 - 2025 Motoroccasion