Nieuwsbrief:

DUCATI  848 EVO - 2011

Garantie: Ja
18604 Km
Rood
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Ducati 848 EVO 

- Bouwjaar: 2011
- Km stand: 18604 
- Garantie: ja 

Origineel Nederlands geleverde motor. 
Alle sleutels en boekjes zijn compleet 

Motor heeft bij 16.000 een grote beurt gehad.
Demso beurt en Distributie riemen zijn dus vervangen. Factuur ter inzage. 

- Termingoni demper incl DB killers 
- Performance mapping 
- Korte kenteken houder
- Seat cover 
- Versnellinv indicator
- USB Aansluiting

Zeer nette en unieke motor. 

  • KOMT U VOOR EEN MOTORFIETS KIJKEN, BEL DAN ALTIJD VOORDAT U AANKOMT.

    Inruil van uw huidige motor is mogelijk.
    Financiering via NUMotorrijden.nl is mogelijk.

    Bezichtiging op afspraak

    Met vriendelijke groet,
    Beekman Motoren Twello

    Volg ons op Facebook Beekman Motoren Facebook
    Volg ons op Instragram Beekman Motoren Instragram

    Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.

    Openingstijden:

    Maandag        09:00 - 17:30
    Dinsdag          09:00 - 17:30
    Woensdag      09:00 - 17:30 
    Donderdag     09:00 - 17:30
    Vrijdag            09:00 - 17:30
    Zaterdag         09:00 - 16:00 
    Zondag           Gesloten

    www.beekmanmotoren.nl
    info@beekmanmotoren.nl
    +316 23 414 857






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Beekman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1910 - Na 1907 worden er meer dan duizend motoren per jaar gemaakt met een nieuwe 450 cc motorblok. Triumph coureurs Jack Marshall en Freddie Hulbert worden tweede en derde in de eerste TT motorrace van de Isle of Man. Matchless eindigt eerste. In 1910 verdubbelt de line-up met twee nieuwe modellen waarvan een 499 cc TT model met magneetontsteking, een batterij-onsteking niet eens optioneel.. Albert Catt rijdt in zes dagen net meer dan 3000 kilometer met een Triumph Tourist Trophy Roadster. In 1919 verlaat Maurice Schulte het bedrijf na een ruzie met Bettmann. Hij krijgt een genereuze gouden handdruk van 15000 pond mee. Schulte wilde zich niet langer alleen richtten op de tweewielers maar ook op de automobielen. Bettmann niet.
© 2000 - 2024 Motoroccasion