Nieuwsbrief:

DUCATI  848 EVO - 2011

Garantie: Ja
14880 Km
Parelmoer wit
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ducati 848 EVO 2011 - 12.800 KM

Schitterende en tevens unieke 848 EVO uit 2011 met slechts 12.800 kilometer op de teller! 

Naast de unieke kilometerstand is deze motor ook nog eens in originele staat. Hij is niet bestickerd en heeft nog de originele dempers eronder, die overigens al heerlijk klinken bij Ducati. Leuke extra's zijn de carbon hugger en de sportieve Rizoma kentekenhouder. 

Vergeleken met de standaard 848 is deze EVO uitvoering uitgerust met de Brembo Monoblocs waarmee die nog effectiever remt. Daarnaast heeft die 6 extra PK's wat vooral bij hoge toeren duidelijk volbaar is. Qua rijwielgedeelte is de 848 EVO identiek aan zijn grote broer, de 1198. Het is een geweldige stuurfiets en optisch ook een mooi exemplaar, zéker in deze mat witte kleurstelling. 

De motor heeft pasgeleden een beurt gehad en is naast de vloeistoffen voorzien van gloednieuwe sportieve Dunlop banden. Deze 848 is dus al klaar voor volgend seizoen. Wordt geleverd incl. slot en paddock stand

Interesse of vragen? Neem gerust telefonisch contact met Frank  06-10844933 .




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
FH Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1964 - De jaren 60 brachten belangrijke veranderingen binnen het bedrijf. Met eerst de dood van Giorgio Parodi in 1955 en later die van Carlo Guzzi in 1964, gecombineerd met de diepe crisis die de motorbranche raakt in die periode, werd Moto Guzzi overgenomen door SEIMM. Het bedrijf concentreerde zich op hoofdzakelijk op lichtgewichtmachines zoals de bromfietsen Dingo en Trotter om aan de grote vraag van jonge mensen te voldoen. Om dit imago te keren en weer de Moto Guzzi hartstocht op te laten leven start men de ontwikkeling van een nieuwe 90 graden V-Twinmotor die door Carcano wordt ontworpen en die het symbool van Moto Guzzi van vandaag zou worden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion