Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Algemene Omschrijving & Staat:
Een in zeer nette staat verkerende Ducati 749 Biposto. Een prachtige, originele machine afkomstig van een absolute liefhebber. Uitgerust met een Termignoni Systeem en Droge Koppeling maken deze karaktervolle Superbike helemaal af.
Extra's en Accessoires:
- Termignoni Uitlaatsysteem
- Droge Koppeling
- Verstelbare Remhendels
- Diverse Carbondelen
De slijtagedelen van deze Ducati verkeren in topstaat. Wij hebben de 749 voorzien van verse
Distributieriemen en een Desmobeurt. Voorlopig dus geen grote kosten te voorzien, opstappen en genieten van deze geweldenaar ! Uiteraard wordt ook deze motorfiets u geheel rijklaar aangeboden met vers onderhoud.
- LET OP: Betreft een VASTE meeneemprijs zonder garantie !
Inbegrepen in deze Advertentieprijs ZONDER extra kosten:
- 40 Punten check, Afleverbeurt, Slijtdelen verkeren in goede conditie.
- Grondige Poetsbeurt.
- Tenaamstelling en Vrijwaring.
- 10 dagen Allrisk Verzekering.
- Inruil (auto/motorfiets) mogelijk tegen handelswaarde.
- Kopen op afstand inclusief Aflevering aan huis door heel Nederland voor slechts €150,-.
- Uitgebreide Financiering mogelijkheden middels NUmotorrijden.
Bent u na aanleiding van deze Advertentie enthousiast geworden en wilt u een Proefrit aanvragen, heeft u een inruilvoorstel of andere brandende vraag? Aarzel dan niet en Bel of Watsapp ons gerust op: 0615392220
--- van Andel Motorsport ----
- Met uiterste zorg selecteerde Premium Motorfietsen.
- Kwaliteit, Service & Aandacht met een Persoonlijk karakter.
- Inkoop, Verkoop, Consignatie & Zoekopdrachten.
- Full Service Werkplaats, Onderhoud, Reparatie, Herstel.
Bezichtigingen van Motorfietsen 24/7 mogelijk op afspraak.
Werkplaats/Showroom MA t/m VR van 8:00 - 18:00
Contact & Info;
Dominee Bleekerstraat 11 Marknesse 8316CV
www.vanandelmotorsport.nl
vanandelmotorsport@outlook.com
0615392220
Volg ons ook op Facebook en Instagram voor Verhalen, Foto's, Acties en de nieuwste Voorraad.
- multi strada multistrada 1200 1260 950 s 1200s 1260s 950s pikes peak pikespeak Trefwoorden: panigale v4 v4s streetfighter 1098 1198 1100 1299 959 v2 1199 899 street fighter streetfighter v4 v4s v 4 s sp sp2 hyper motard 939 950 821 Trefwoorden: multi strada 950 s pikes peak 1260 v4 touring sport d-air d air gt btw diavel monster chromo carbon s streetfighter v4 v4s hypermotard hyperstrada 950 939 sp panigale monster 937 monster + SP
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | vloeistofgekoelde viertakt L-twin |
Boring x slag | 90|58,8 |
Cilinder inhoud | 749 |
Comp. verhouding | 11,7 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische injectie |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 108|79,5|10.000 |
Max. koppel | 81|8.500 |
Koppeling | Hydraulisch bediende meervoudige droge plaat koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 245 |
ABS | nee |
Frame | stalen buizenframe |
Vering voor | volledig instelbare 43 mm UPSD, veerweg 125 mm |
Vering achter | volledig instelbare monoshock, veerweg 128 mm |
Remmen voor | dubbele 320 mm schijf, vierzuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 240 mm schijf, tweezuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1.420 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 780 |
Drooggewicht | 188 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Hetzelfde als de 749 Dark, alleen de kleuren verschillen. Met vernieuwde kuip en hitte schild voor de dempers. Leverbare kleuren rood en geel. Met aluminium swingarm en standaard stuurdemper. |
Waarom kiest u voor van Andel motorsport?
- Persoonlijk en Eerlijk advies.
- Vakkennis en oprechte Passie voor motorfietsen.
- Met uiterste Zorg geselecteerde occasions.
- All-in prijzen met standaard 1,3 of 6 maanden Garantie en Aflevering aan huis.
- Altijd een eerlijke prijs voor uw inruil motor of auto.
| Marknesse, Flevoland |
| 0615392220 |
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor motorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Liberators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw type Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken