Nieuwsbrief:

DUCATI  600 SL PANTAH - 1983

Garantie: Ja
44357 Km
.
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 1983
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Zeer fraaie en complete Ducati Pantah 600 SL.
Origineel nieuw in 1982 geregistreerd in Frankrijk, in 1991 naar Nederland gekomen waar de Pantah ruim 22 jaar in bezit is geweest van de eerste eigenaar.
Nu ondertussen alweer weer ruim 9 jaar in bezit van de huidige eigenaar. Zeer goed lopende en sturende klassieker met de juiste patina. Voorzien van o.a. Brembo upgrade (goldline, rempomp en remklauwen)  Door de jaren heen technisch goed bijgehouden en recentelijk voorzien van nieuwe olie, filter riemen etc.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het Italiaanse motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek onze website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2010 - Toen de straatversie van de S 1000 RR in 2010 op de markt kwam gaf de fabriek een vermogen van 193 pk op, waarmee de machine meteen de sterkste in zijn klasse zou zijn. De Kawasaki ZX-10R leverde "slechts" 188 pk. Maar de BMW gooide er op de vermogensbank liefst 208 pk uit. Ook bij vergelijkende testen door motorbladen gooide de machine hoge ogen, door zijn bruikbaarheid op de openbare weg. De circuittesten waren minder overtuigend. De superbike racer debuteerde verdienstelijk met de coureurs Troy Corser en Ruben Xaus in 2009, maar in de eerste jaren moest men het hoofd buigen voor de meer ervaren concurrenten van Ducati, Yamaha en Suzuki en de eveneens debuterende Aprilia RSV 4. In 2010 werden Corser en Xaus dertiende en zeventiende in het kampioenschap, in 2011 elfde en vijftiende.
© 2000 - 2024 Motoroccasion