Nieuwsbrief:

DUCATI  1000 DS MULTISTRADA - 2003

Garantie: Nee
40000 Km
Rood
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
MTS 1000 DS de eerste van de Multistrada serie.

Aparte motorfiets nog eens een keer wat anders dan de gebruikelijke All Roads.

Motor is voorzien van een topkofferdrager, andere spiegels en kleine handkappen.

Leuke motorfiets en de 2 cilinder in de L opstelling heeft een lekker koppel.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging. 

De koffie staat klaar.





 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
Air Bubble ruit, Alarmverlichting, Bagagerek, Handkappen, origineel sleutel set, Originele uitlaat, sleutel set met moeder sleutel, topkofferdrager, Verhoogde ruit, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion