Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 CL-X SPORT - 2024

Nieuw
Wit / Grijs
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf


De 700CL-X SPORT is onstuimig en energiek. Deze café-racer koppelt eigenheid aan uitstekende prestaties en een verfijnde styling. De CL-X designtaal, met de "X"- elementen in onder andere de koplamp en het achterlicht, de ronde spiegels, het zichtbare frame, de alminium zijpanelen en de slanke vorm van de brandstoftank, doet alle hoofden draaien.

Met de boven de kroonplaat gemonteerde clip-ons, het Maxxis-rubber rond de 17-inch velgen, de wave-type-remschijven en de Brembo Stylema monobloc remklauwen heeft de 700CL-X Sport een duidelijk agressievere houding. Het solo zadel, stoere windscherm en de ronde bar-end spiegels maken het plaatje af.
 

De 700CL-X SPORT is standaard uitgerust met ride-by-wire gasklepbediening, slipperkoppeling, cruise control, Brembo-remmen, KYB-vering, clip-on bars en LED-verlichting.

Het Brembo-remsysteem met ABS garandeert de veiligheid op alle soorten wegdek. Aan de voorzijde worden de twee 300 mm schijven afgeremd door een stel top-of-the-range radiale Brembo Stylema-vierzuigerremklauwen. Achteraan vind je een 260 mm schijf met daarop een 34 mm Brembo remklauw met enkele zuiger.

De 700CL-X SPORT heeft die geraffineerde SPORTY look in café-racer stijl, vanuit welke hoek je hem ook bekijkt.

  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1964 - De jaren 60 brachten belangrijke veranderingen binnen het bedrijf. Met eerst de dood van Giorgio Parodi in 1955 en later die van Carlo Guzzi in 1964, gecombineerd met de diepe crisis die de motorbranche raakt in die periode, werd Moto Guzzi overgenomen door SEIMM. Het bedrijf concentreerde zich op hoofdzakelijk op lichtgewichtmachines zoals de bromfietsen Dingo en Trotter om aan de grote vraag van jonge mensen te voldoen. Om dit imago te keren en weer de Moto Guzzi hartstocht op te laten leven start men de ontwikkeling van een nieuwe 90 graden V-Twinmotor die door Carcano wordt ontworpen en die het symbool van Moto Guzzi van vandaag zou worden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion