Nieuwsbrief:

CFMOTO  675 SR-R - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Black
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Pre-order :) Naar verwachting in Januari bij ons; we krijgen hem als eerste!

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

De nieuwe CFMOTO 675SR-R herdefinieert de codes van de serie die werd geïntroduceerd met de 450SR.

De geheel nieuwe 675cc driecilindermotor, die door CFMOTO zelf is ontwikkeld, is met een gewicht van slechts 54 kg een van de lichtste in productie. Het totale vermogen bedraagt 100 pk bij 11.000 t/min. Het totale koppel bedraagt 70 Nm, geleverd bij 8.250 tpm.

De technische kenmerken verschillen van de bestaande 675-motoren, met een boring van 72 mm en een slag van 55,2 mm. Dubbele bovenliggende nokkenassen met gesmede zuigers zorgen voor een topsnelheid van 12.300 tpm en een topsnelheid van meer dan 220 km/u. Hij heeft een gaskabel, QuickShifter en Traction Control, die kan worden losgekoppeld en op 2 niveaus kan worden ingesteld.

De 130 mm KYB-vering is volledig instelbaar en hij is uitgerust met 300 mm J-Juan schijfremmen met 4 zuigers voor en 240 mm achter. De banden zijn CST S3 120/70 R17 en 180/55 R17.

Het frame is gemaakt van CrMo staal, met een 23,7° schuin balhoofd en 93,2 mm veerweg. Het totale leeggewicht is 189 kg, met een brandstoftank van 15 liter.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Motorzaak
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1928 - In 1928 wordt Bettmann verkozen tot president van de British Cycle and Motorcycle Manufacturers and Traders Association. Het jaar daarna bereikt men de productiebovengrens van 30000 units per jaar. Het Duitse TWN wordt autonoom nadat de crash op Wall Street hier aanleiding toe geeft. TWN produceert nog verder tot 1957 en vervaardigt ook typemachines met het Triumph logo. In 1936 komt het moederbedrijf in de financiƫle problemen en grootste geldschieter Lloyd Bank maakt hem vice-president en zet op zijn plek ene Mr. Graham. In 1932 wordt de fietsfabriek verkocht. Triumph doet deze dagen ook enorm veel in automobielen waardoor ook de motorfietstak wat prijst moest geven in aandacht.
© 2000 - 2025 Motoroccasion