Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 SRS - 2025

0 Km
Zircon black
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nu binnen!

Hele leuke sportieve motor voor het A2 rijbewijs.
35kw.
Maar natuurlijk ook nog leuk voor het zware rijbewijs als je geen al te zware motor zoekt.

Deze motor komt echt tot leven op het moment dat je de sleutel om draait!
Het TFT dashbord komt tot leven, de led koplamp geeft een show en het achterlicht geeft zelfs een hartslag!
Plezier begint dus zelfs al nog voordat je de startknop hebt ingedrukt, en trouwens zodra je deze wel gebruikt hoor je ook het mooie geluid zelf uit de standaard uitlaat!

Weet je.... je moet hem eigenlijk zelf komen bekijken!

ABS remsysteem.
TCS traction control systeem.
Slipperclutch.
5 inch TFT scherm.

Zeer gave looks, deze motor lijkt zo van het circuit te komen.
Standaard voorzien van winglets zo uit de Moto GP.

Enkelzijdige achterbrug op deze SR-S uitvoering.

Leuke sportieve motor die je steeds minder tegen komt!
Geweldig voor de beginnende bestuurders die een sportief model willen.
Leuk geprijsd ook nog eens.
En 5 jaar garantie.
 


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion