Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 SR - 2025

Nieuw
Wit
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
CF MOTO 450 SR

Een splinternieuwe motor voor €7599,-

Met 5 jaar garantie.


De heerlijke 450cc parraleltwin met de 270 graden krukas geeft een prachtig geluid ook met de originele uitlaat.
Lekker vermogen voor de beginnende sportieve rijder.
Met een vederlichte koppeling ga je echt nooit een vermoeide hand krijgen door het koppellen.

Dit 450cc blok is te vinden in meerdere modellen van CF Moto, wij hebben ondertussen al veel klanten blij kunnen maken met deze modellen.
En hebben de nodige feedback gehad, dit is echt een goed blok en valt eigenlijk niemand tegen.
Natuurlijk geen PK monster maar in deze klasse misschien wel het fijnste blok wat het geeft.

Kom zeker een keer langs om te kijken, zitten en luisteren.
Bij serieuze interesse is een proefrit natuurlijk ook mogelijk.
De koffie staat in ieder geval altijd klaar.

Op cfmotobenelux.com vind je alle informatie over deze motor. 


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion