Nieuwsbrief:

CFMOTO  125 NK - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Gem Black
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Met de nieuwe 125NK presenteert CFMOTO een naked bike in het 125cc-segment met een compact ontwerp, moderne elektronica en een aantrekkelijk uiterlijk. Uniek voor A1 rijbewijsklasse.

De CFMOTO 125NK wordt aangedreven door een 124,2 cc DOHC eencilindermotor die 14,4 pk levert bij 10.500 tpm en een koppel van 10,2 Nm bij 8.500 tpm. De wielbasis van 1.360 mm zorgt voor wendbaarheid en de zithoogte van 780 mm maakt het model toegankelijk voor rijders van verschillende lengtes. Het gewicht van 142 kg draagt ook bij aan een gemakkelijke bediening.

De 125NK heeft een stalen buizenframe en een aluminium achterbrug, wat het gewicht vermindert. De upside-down voorvork en de monoshock met instelbare voorbelasting achter zijn ontworpen voor een comfortabele vering. Het remsysteem omvat een 292 mm enkele schijfrem met een remklauw met dubbele zuiger aan de voorzijde en een 220 mm schijfrem met remklauw met enkele zuiger aan de achterzijde. De 125NK is uitgerust met ABS en tractiecontrole.

Het moderne design en de goede eigenschappen spreken in het voordeel van de 125NK.
Op het gebied van elektronica is de CFMOTO 125NK modern uitgerust. Het gehele verlichtingssysteem - koplampen, achterlicht en richtingaanwijzers - bestaat uit LED's. Het 5-inch TFT-display toont duidelijk alle belangrijke informatie en is gebruiksvriendelijk ontworpen. Er is een optionele T-Box verkrijgbaar, die extra connectiviteitsfuncties biedt. De CFMOTO 125NK is verkrijgbaar in Zephyr Blue en Gem Black.

Motortype:1-cilinder, DOHC
Cilinderinhoud:124.9 cc
Max vermogen:10.4kW @ 10,500 rpm
Max koppel:10.2 Nm @ 8,500 rpm
Koeling:vloeistof gekoeld
Zithoogte (mm):780 mm
Afmetingen (mm):1200mm x 801mm x 695mm
Wielbasis (mm):1360 mm
Grondspeling (mm):150 mm
Inhoud benzinetank (L)12,5 L
Gewicht (kg):142kg
Kleuren:Zephyr Blue, Gem Black

Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Welkom bij Van den Burg Eindhoven
Al jaren zijn wij dé specialist in scooters, motorscooters, bromfietsen en motoren in de regio Eindhoven. Of je nu op zoek bent naar een vlotte scooter voor in de stad, een stevige motorscooter voor lange ritten, of juist een robuuste motor voor de echte kilometervreters – bij ons zit je altijd goed. We hebben een enorm aanbod aan nieuwe en tweedehands voertuigen.

Kom gezellig langs
Stap gerust eens binnen in onze showroom en ontdek welk voertuig het beste bij jou past. Of je nu een nieuwe scooter, motor of een tweedehands exemplaar zoekt, wij helpen je graag verder. En natuurlijk zorgen we er ook voor dat je het beste uit jouw voertuig haalt met onze onderdelen en accessoires. Geniet van de Brabantse gezelligheid en laat je verrassen door ons aanbod!

Openingstijden:

Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Van den Burg Eindhoven
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion