Nieuwsbrief:

CAN-AM  RYKER 900 RALLY - 2023

Garantie: Ja
Onbekend
ZWART
can-am - ryker-900-rally
can-am - ryker-900-rally
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023

LET OP! Nu mooie Start of the season deals, nu € 2500,- korting op alle 2022/2023 modellen Ryker 900 Rally modellen. Deze korting is al van de vraagprijs afgehaald. Ook op de overige modellen zijn mooie kortingen te verkijgen. Zo krijg je op een Ryker 600 €1200,- korting en op de Ryker 900 en 900 Sport €1800,- korting.
Can-Am Ryker Rally 900
. Daar bovenop krijg je ook 1 jaar extra garantie en een extra jaar pechhulp verlening door heel Europa.
Can-Am Ryker Rally 900


Draait het bij jou ook allemaal om sportiviteit, maar ook zeker op fun? Hou jij er van om het randje op te zoeken? Dan is de compleet veranderde Ryker Rally 900 echt jou machine! Los van het feit dat je met een *autorijbewijs of een ** motorrijbewijs een Can-Am mag besturen is deze ontworpen voor zowel nieuwe als ervaren bestuurders. Dit model is een gloednieuwe aanvulling op in de Ryker reeks waarbij het draait allemaal om handeling en sportiviteit op zowel hard als onverhard. Wat is er dan anders tenopzichte van het vorige Rally model:

- Rally banden en versterkte multi-spaak wielen

- Betere bescherming aan de voorzijde

- Een skidplate aan de onder kant van de Ryker, voor een betere bescherming aan de onderkant

- Aangepast inlaat met een luchtfilter aan de voorzijde

- Open achterspatbord

- Akrapovic geluiddemper

- Meer bescherming en comfort voor bestuurder, met handbeschermers, rally-stuur en comfortzadel,
Instelbare antislip voetsteunen voor meer grip

- Verbeterde KYB† HPG schokdempers voor en achter met externe afstelling en 2,5 cm extra veerweg

- Uitgerust met frame voor Max Mount om accessoires voor passagiers en bagage toe te voegen

- Rallymodus voor meer rijplezier op onverharde wegen

- Cruisecontrol



Vaak wordt er gedacht dat de Rally uitvoering alleen geschikt is wanneer je veel offroad rijd, maar dat is niet waar. De Ryker 900 Rally gedraagt zich waanzinnig op asfaltwegen, en vaak kiezen onze klanten juist voor het uiterlijk.



Door de lage zitpositie heb je veel tractie en een goede wegligging. Door alle veiligheidssystemen waaronder: ABS, tractiecontrole en stabiliteitssysteem is een Can-Am net zo veilig als een auto, misschien nog wel intelligenter zelfs. Zo berekend een Ryker exact welke veiligheidssystemen hij toe moeten inzetten en aanpassen, op welk gevaarlijk moment dan ook. Slim niet?



Alsof dat nog niet genoeg is, kan je zonder gereedschap en binnen enkele seconden de totale zit positie aanpassen. Zo kan je het stuur aanpassen en de voetsteunpositie. Ben jij 150cm, of 210? Dat maakt voor de Ryker niks uit, want voor alle lengtes kan jij eenvoudig je zit personaliseren.



Naast het feit dat een Ryker al een eye-catcher op zich is, is deze daarnaast met veel accessoires uit te rusten om deze volledig te laten personaliseren. Van de meest extreme kleuren tot aan alles wat betreft: performance, bagage, comfort en offroad. Verzin het en het is er!



De Ryker Rally 900 heeft een gemiddeld verbruik van zo’n 6,0L per 100km. Dat is netjes, maar wil je nog wat zuiniger rijden, dan beschikt de Ryker over een speciale ECO-modus. Zo kun je wanneer je lekker aan het cruisen bent wat zuiniger aan doen met de brandstof. Maar als extra op de Rally uitvoering de Rally modus, waardoor het mogelijk om tot bijna 90 graden op onverhard of in de regen te kunnen spelen!



Dankzij zijn CVT (volledig automatische versnellingsbak) hoef je eigenlijk alleen maar gas te geven en te remmen. Dit zorgt voor relatief onervaren bestuurders dat zij meer focus hebben op de weg, en voor de ervaren bestuurders een mooie manier om lekker sportief te kunnen rijden, omdat deze iets hoogtoeriger loopt dan een semi-automaat.



*   te besturen met een autorijbewijs behaald voor 19-03-2013


** te besturen met een A motorrijbewijs of A2 behaald van 21-jarige leeftijd met Code 80

Met 36 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2024 Motoroccasion