Nieuwsbrief:

BUELL  XB RR - 1987

Garantie: Ja
2400 Km
RACING ORANGE
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Garantie: Geen
Leaseprijs: € 1 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

!! KOM LANGS VOOR DE SCHERPSTE DEAL BIJ MOTOR SALOON, D.M.V. ACTIE PAKKETTEN OF BESTE INRUIL OP ONZE NIEUW MOTOREN !!

De eerste productiemotor van Erik Buell. Van deze unieke Buell RR 1000 Battle Twin zijn er slechts 50 gebouwd door voormalig Harley-Davidson ingenieur Erik Buell. De motoren werden alle voorzien van het Harley-Davidson XR-1000 motorblok. Een unieke motor als deze Buell Battle Twin zie je zelden. Een echt verzamelstuk.

Genoemde prijs betreft een rijklaarprijs inclusief grondige controle, zonder bijkomende kosten.

Grote afleveringsbeurt inbegrepen.

= Bedrijfsinformatie =

Zondag 25 mei koopzondag! Geopend van 12:00-17:00.

Motor Saloon is een officieel erkend Harley-Davidson dealer. In onze showroom staan altijd meer dan 100 Harley-Davidson motoren op voorraad.
** Ruim aanbod nieuwe Harley's vindt u op www.motorsaloon.nl **
Nieuwe motoren en occasions worden door ons speciaal H-D opgeleide monteurs klaargemaakt d.m.v. een uitgebreide afleverbeurt.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 033-4617398




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Saloon
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion