Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
BMW S1000XR Triple -Black uitvoering werkelijk in absolute nieuwstaat, compleet met onderhoudshistorie en de volgende optielijst:
- ABS pro
- ASC
- Dynamic ESA
- Zij koffers origineel in kleur
- Cruise control
- Handvatverwarming
- Rij modi: Rain, Road en Dynamic
- Quickshifter (schakelassistent)
- WELKOM BIJ MOTORHUIS BRABANT
De mooiste motoren en de scherpste prijzen vindt u hier!
wij verzorgen verkoop, onderhoud en reparatie voor alle merken en types motoren, Bel, mail of kom langs voor al uw motorvragen.
Wij ruilen ook motoren in kijk op de website onder de rubriek SERVICE
Bij ons vindt u geen offertes met kleine lettertjes. Wij zijn duidelijk tegenover onze klanten. Geen afleveringskosten, geen kosten rijklaar maken,.Basis pakket is geen garantie voor motoren ouder dan 24 maanden . Maar voor een kleine meerprijs bieden wij u 6 of 12 of zelfs 24 maanden garantie.
Gratis 10 dagen All-Risk verzekerd !
Aan type en letterfouten kunnen geen rechten worden ontleend.
OP WAT IS UITERSTE PRIJS EN BIEDINGEN GEVEN WIJ GEEN REACTIE !
Motorhuisbrabant
Lannerstraat 9
5011 ET Tilburg
www.motorhuisbrabant
info@motorhuisbrabant.nl
013-8225552 of 06-41341900 na 18.00u mocht u binnen de openingstijden niet kunnen maken wij graag een afspraak met u
BIJ ONS IS PRIJS OOK ECHT PRIJS !!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde 4-cilinder 4-takt lijnmotor, 2 bovenliggende nokkenassen, 4 kleppen per cilinder |
Boring x slag | 80|49,7 |
Cilinder inhoud | 999 |
Comp. verhouding | 12,0:1 |
Kleppen | 4 Kleppen |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting |
Ontsteking | |
Vermogen | 160|118|11,000 |
Max. koppel | 112|9,250 |
Koppeling | meervoudige natte plaatkoppeling, anti-hop, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | constant-mesh 6-versnellingsbak met rechte vertanding |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | aluminium brugframe, meedragende motor |
Vering voor | upside-down telescoopvork, diameter 46 mm, in- en uitgaande demping traploos instelbaar |
Vering achter | dubbelzijdige aluminium swingarm, uitgaande demping traploos instelbaar |
Remmen voor | zwevende dubbele remschijven, diameter 320 mm, vaste radiale 4-zuiger remklauwen |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 265 mm, zwevende 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 190/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1.548 |
Lengte | 2,183 |
Breedte | 940 |
Hoogte | 1,408 |
Zithoogte | 840 |
Drooggewicht | 228 |
Leverbare kleuren | Lightwhite Uni/Racingblue Metallic/Racingred Uni, Ozeanblau Metallic Matt, Racingred Uni |
Beschrijving | Je geeft helemaal niets toe, vraagt altijd het uiterste. Van jezelf, maar ook van je machine. Altijd strijdend om de ideale lijn: elke bocht een paar graden lager, een paar millimeter nauwer. Kilometer na kilometer. Met de vernieuwde S 1000 XR heb je een motorfiets die ook geen compromissen kent. Deze machine combineert sportiviteit en goede prestaties op lange ritten in een perfecte vorm. De sportieve agressie is afkomstig uit de RR. Door de uitstekende ergonomie met de rechte, ontspannen zithouding kun je dagenlang om iedere bocht en elk recht stuk strijden. Een circuit dat pas eindigt als jij dat wilt. Zo moet het zijn. Dat verstaan wij onder XR. En jij? |
WELKOM BIJ MOTORHUIS BRABANT
De mooiste motoren en de scherpste prijzen vindt u bij Motorhuis Brabant.
Onze showroom met een uitgebreide selectie van jonge gebruikte motoren is in Tilburg Noord te vinden.
Daarnaast kunt u ook ons volledig assortiment op deze website bekijken.
 | Tilburg, Noord-Brabant |
 | 013-8225552 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken