Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 R - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
BLUEFIRE/MUGIALLO YELLOW
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modelcode: K63
Typenummer: 0P31
Opties en Accessoires:
BOS SSEC GP einddemper, Anti diefstal alarm (0603), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Cruise control (0538), Dynamic Damping Control (DDC) (0223), Dynamic pakket (0235), Fabrieksgarantie, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Motorspoiler (0580), Navigatie voorbereiding (0272), Passagiers kit (0413), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Spiegels aan uiteinde stuur (032B), Stijlvariant Sport (0451), Teleservices (06AE), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm sport (0560)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Harten Amersfoort
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion