Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 R - 2020

Garantie: Ja
22390 Km
SAN MARINO BLUE METALLIC (BLAUW METALLIC)
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2016 - 2025
Modelcode: K47
Typenummer: 0D52

Technische informatie
Koppel: 114 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 17 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 206 x 82 x 110 cm

Interieur
Bekledingcode: 0000

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3

= Bedrijfsinformatie =

Bij Dusseldorp BMW & MINI kunt u terecht voor het grootste BMW, MINI en BMW Motorrad aanbod van Nederland, zeer scherp geprijsd en bijna altijd voorzien van 24 maanden garantie. Of u nu op zoek bent naar een nieuwe- of gebruikte BMW of MINI, wij helpen u hier graag bij! Bekijk snel uw favoriete model, maak een vrijblijvende proefrit of vraag een goed (inruil)voorstel aan. En met 12 Dusseldorp vestigingen in Alkmaar, Apeldoorn, Brielle, Deventer, Den Haag, Hoorn, Oostzaan, Rotterdam, Schiedam, Wateringen en Zwolle zijn wij altijd in de buurt.
Opties en Accessoires:
Anti diefstal alarm (0603), Dynamic Damping Control (DDC) (0223), Dynamic pakket (0235), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Schakelassistent Pro (0222), Sport pakket (0227), Verwarmbare handvatten (0519), ABS Pro (05AC), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Boordcomputer, Cruise control (0538), Metaalkleur, Motorspoiler (0580), Rijmodi Pro (0224), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Witte LED-knipperlichten (0590)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dusseldorp Motorrad Den Haag
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2025 Motoroccasion