Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 R - 2024

Garantie: Ja
6177 Km
BLACK STORM METALLIC (DONKER ZWART METALLIC)
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: okt. 2016 - 2024
Koppel: 114 Nm
Afmetingen (LxBxH): 209 x 81 x 105 cm
Tankinhoud: 17 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Aantal eigenaren: 2
Fabrieksgarantie tot: 23-02-2027

Nu bij ons in de showroom ELST
Met 3 jaar Service incl. t/m 8 April 2027 of 30600 KM

BTW Verrekenbaar
Opties en Accessoires:
ABS Pro, Adaptief demping systeem, Adaptieve bochtverlichting, Anti diefstal alarm, Bandenspanningcontrole (RDC), Bandenspanningscontrolesysteem, Comfort-pakket, Cruise control, Dagrijverlichting, Duobuddyseat & voetsteunen voor passagier, Dynamic-pakket, Dynamic Damping Control (DDC), Dynamic Traction Control (DTC), Intelligent Emergency Call (eCall), Keyless Ride, Keyless start, Koplamp Pro, M Endurance ketting, MSR Motorsleepmomentregeling, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, Teleservices, TFT Connectivity Display, USB aansluiting, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Witte LED-knipperlichten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion