Nieuwsbrief:

BMW  R 65 LS - 1982

21801 Km
Henna Rood
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Volledig gereviseerde en gerestaureerde R 65 LS De motor is tot op het laatst schroefje uit elkaar geweest en volledig origineel weer opgebouw. Tot in de kleinste puntjes in orde gemaakt. Zo mooi kunnen wij uw project ook restaureren. dit exemplaar is niet te koop
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen via telefoon, fax of email. Vanaf april 2008 is onze webshop operationeel. Wij hebben een zeer snelle postorderservice. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2024 Motoroccasion